« Back to Glossary Index

خلاصه سایت غنی، که در ابتدا به عنوان خلاصه سایت RDF شناخته می شود و معمولاً سندیکای واقعاً ساده نامیده می شود ، روشی استاندارد برای انتشار فیدهای رسانه های آنلاین است که مرتباً به روز می‌شوند.

فیدهای محتوا در قالب فایل XML بیرون رانده می‌شوند و توسط کاربران با خوانندگان RSS ، که اغلب به عنوان تجمع دهنده شناخته می‌شوند، جمع آوری می‌شوند که می‌توانند بصورت نرم افزار، وب یا تلفن همراه باشند و در دو نسخه رایگان و پولی ارائه می‌شوند. خوانندگان RSS مرتباً با وب سایتی که از آنها فید می‌گیرند ، “صحبت می‌کنند” و با هر محتوای تازه منتشرشده‌ای ، به صورت خودکار فید را به روز می‌کنند.

از مزایای ناشران می‌وان به اجازه دادن به آنها برای پخش همزمان مطالب در چندین مکان و گسترش دسترسی آنها به بازدیدکنندگان وب سایت خود اشاره کرد. کاربران با دریافت کلیه مطالب تازه منتشر شده مستقیم به خوانندگان خود بدون صرف مرور دستی در وب سایت‌های مربوطه، در وقت خود صرفه جویی می‌کنند.

« بازگشت به فهرست واژه نامه
موسسه سبا بهین گمار پویا با نام تجاری ایران اینترویو و از طریق کنسرسیوم با کی گروپ، یک موسسه مشاوره و آموزشی با سبد کالای جامع در مورد کانون ارزیابیوتوسعه، عارضه یابی با دستیابی به ابزارهای ناب ارزیابی و توسعه مدیریت است.

پشتیبانی آنلاین