ارکان جهت ساز در ایران اینترویو شامل سه بخش است:

ارزش‌های ما، ماموریت ما و چشم انداز ما

تعالی(EXCELLENCE):
"تعالی همیشه از داخل ظهور کرده است. هر اقدام اثربخشی که ما با تعهد انجام داده‌ایم، باعث تعریف اقدامی بهتر در جایی دیگر شده‌است. ما برای رسیدن به تعالی و برتری تلاش می‌کنیم، این عاملی است که ما را متفاوت می‌کند و مشتریان را بسیار موفق می‌کند."

انضباط(DISCIPLINE):
"ما به وعده‌ها و تعهداتی که به مشتریان و همکارانمان می‌دهیم، عمل می‌کنیم. قبل از تعهد، صادقانه می‌گوییم قا در به انجام چه کاری هستیم و قادر به انجام چه کاری نیستیم."

یادگیری و توسعه(LEARNING & DEVELOPMENT):
"به طور مداوم دانش فنی و شایستگی های خودمان را ارتقا داده و به صورت سیستماتیک و ساختار یافته رفتارهایی را که به نتایج کسب و کار مشتریان کمک می‌کنند، طراحی کرده و توسعه می‌دهیم."

عملکرد(PERFORMANCE):
"ما در ذهنمان همیشه به نتایج و مقاصد حاصل از فعالیت‌هایمان می‌اندیشیم. ما انرژی زیادی را برای درک عوامل موفقیت بحرانی(CSF) در هر پروژه ای که در حال اجراست، سرمایه گذاری می‌کنیم. ما در هنگام طراحی و ارائه راه حل به مشتریان "به عملکرد فکر می‌کنیم".

احترام و مشارکت(RESPECT & PARTNERSHIP):
"با همکاران، مشتریان و نمایندگان همیشه در جستجوی راهی برای همکاری طولانی مدت، اخلاقی و عادلانه هستیم که بر پایه احترام عمیق به فرهنگ‌ها، ایده‌ها و تفاوت های شخصی یکدیگر بنا نهاده شده است. احترام به دیگران، اساس کار موسسه سبا بهین گمار پویا(ایران اینترویو) است.
تا ۱۴۰۵ جامع ترین مرکز ارزیابی و توسعه رهبران فعلی و آینده در ایران و خاورمیانه.
ما دنیا را جایی بهتر برای زندگی می‌کنیم.
موسسه سبا بهین گمار پویا با نام تجاری ایران اینترویو و از طریق کنسرسیوم با کی گروپ، یک موسسه مشاوره و آموزشی با سبد کالای جامع در مورد کانون ارزیابیوتوسعه، عارضه یابی با دستیابی به ابزارهای ناب ارزیابی و توسعه مدیریت است.

پشتیبانی آنلاین