سر فصل‌های دوره

  • عملکرد چیست و تابع چه شواهدی است
  • هدفگذاری و برنامهریزی عملکرد
  • نظارت و مربیگری
  • ارزیابی عملکرد و ارائه باز خورد
  • تحلیل و مرورد عملکرد و اقدام اصلاحی

مدیریت عملکرد، یک فرآیند منظم و مبتنی بر اطلاعات که کمک می کند مدیران بتوانند کارکنان را در مسیر تحقق اهداف و اجرای برنامه ها و ایفای مطلوب ماموریتها، مدیریت کنند.

براساس مطالعات و تجربه دکتر میرسپاسی، در فلسفه مدیریت عملکرد، طرحی سه بعدی به صورت نمودار زیر را توصیه می کند. روی محور  X ها: ارزیابی با در نظر گرفتن سه ویژگی: مشخصات درونداد (Inputs) ، فرایند(نحوه انجام کار) (Throughputs) و برونداد (Outputs)، روی محور Y ها: فرد، گروه یا واحد سازمانی و سازمان، و بالاخره روی محور Zها: نوع شغل که معرف رده ی سازمانی نیز هست، در نظر گرفته شده که جمعا ۹ متغییر را مطرح می کند.

درباره دوره آموزشی مدیریت عملکرد

مخاطبین دوره

مدیران، کارشناسان و علاقه مندان به این حوزه

سایر دوره های تکمیلی این مبحث

ندارد

مدت دوره

۲روز است

پیش نیاز

ندارد

خروجی

استفاده از تکنیک ها،ابزارها و تمرین های متنوع استفاده از ارزیاب های متعدد و آموزش دیده تشخیص و شناسایی شایستگی های فرد تشخیص توانمندی فرد در راستای شغل مورد نظر ارزیابی فرد در گروه و در تعامل با سایر افراد صرف مدت زمان کافی جهت ارزیابی

مدرس

محمدجواد آبگون
موسس و مدیر عامل KGroup مدیر منطقه ای شرکت Develor مولف چندین کتاب در حوزه توسعه منابع انسانی مدرس و مشاور در سازمان های ایرانی

موسسه سبا بهین گمار پویا با نام تجاری ایران اینترویو و از طریق کنسرسیوم با کی گروپ، یک موسسه مشاوره و آموزشی با سبد کالای جامع در مورد کانون ارزیابیوتوسعه، عارضه یابی با دستیابی به ابزارهای ناب ارزیابی و توسعه مدیریت است.

پشتیبانی آنلاین