سر فصل‌های دوره

  1. اجزای عملکرد
  2. وظایف مدیریتی
  3. مدلهای انگیزشی مازلو و هرزبرگ
  4. سبکهای رهبری( تفویض اختیار، دستوری، حمایتی، مربیگری)
  5. ارائه بازخور
  6. مربی گری مدیریتی
  7. تمرینات موقعیتی

حوزه‌های توسعه

  1. عملکرد تاثیر گذار
  2. شفاف سازی نقش و وظایف رهبری
  3. بکارگیری تکنیکهای انگیزشی سفارشی سازی شده
  4. شناسایی و بکارگیری مناسب ترین سبک رهبری در شرایط ارایه شده
  5. یادگیری ارائه بازخورد موثر
  6. توسعه افراد
  7. تمرین مهارتهای یادگرفته شده

 

مهم ترین وظیفه یک مدیر الهام بخشیدن، ایجاد انگیزه در کارکنان و موفق کردن آنهاست، که به آن “ماموریت مدیریتی” می گویند. مدیریت نیاز به چنین دانشی دارد، که ما نمی توانیم بطور کامل آن را در دانشگاه بیاموزیم. حتی نتیجه نهایی فقط به ما بستگی ندارد، هر فرد نیاز به برخورد متفاوت دارد و یک جو متفاوت را وارد تیم می کند.

کار ما بعنوان یک مدیر زمانی با موفقیت همراه است که همگان در تلاش برای دستیابی به هدف یکسانی باشند و برای موفقیت در آن بکوشند.
این برنامه بر اصول دانشی و شایستگی هایی تمرکز دارد که برای مدیریت کردن افراد مورد نیاز است. علاوه بر فرایند منحصر بفرد رهبری که بر اساس مدل چرخه زندگی دولور(DEVELOR LIFE CYCLE) استوار است، دانشپذیران با جدیدترین و کلاسیک ترین روشهای انگیزش با بهره گیری از مطالعات موردی و تجربیات شرکت آشنا می شوند.
هدف: ایجاد یک زبان مشترک در مورد اولویت های مدیریت افراد

درباره دوره آموزشی جوهر رهبری

مخاطبین دوره

مدیران، کارشناسان و علاقه مندان به این حوزه

سایر دوره های تکمیلی این مبحث

دوره های مربی گری تحت اعتبار ICF-ACTP

مدت دوره

۲روز است

پیش نیاز

آشنایی با مباحث پایه ای مدیریت

خروجی

در انتهای برنامه، دانشپذیران قادر خواهند بود که هر کدام از زیردستان خود را آگاهانه مدیریت کنند، با استفاده از سبک رهبری مناسب و ابزار درست به نتایج مورد انتظار دست یابند. علاوه بر آن، بطور موثر شایستگی های کارکنان را توسعه داده و به آنها انگیزه می دهند تا به عملکرد بهتری برسند.

موسسه سبا بهین گمار پویا با نام تجاری ایران اینترویو و از طریق کنسرسیوم با کی گروپ، یک موسسه مشاوره و آموزشی با سبد کالای جامع در مورد کانون ارزیابیوتوسعه، عارضه یابی با دستیابی به ابزارهای ناب ارزیابی و توسعه مدیریت است.

پشتیبانی آنلاین