یوهان هویزینگا

از نظر هویزینگا بازی عبارت است از فعالیت یا اشتغالی داوطلبانه که در محدوده‌های ثابت زمان و مکان، مطابق با قواعدی که آزادانه پذیرفته شده است اما مطلقاً الزام‌آور نیستند، با هدفی در خود انجام شده و بااحساس تنش، لذت و آگاهی از متفاوت‌بودن آن با زندگی روزمره. بازی فعالیتی است که فرد را به خود مجذوب می‌کند، درونی برانگیزاننده است، عناصری از عدم‌اطمینان یا سورپرایز در آن نهفته است و با نوعی حس سردرگمی و اغراق درهم‌آمیخته است.

بازی‌های رهبری و استراتژیک در حال حاضر از متداول‌ترین و محبوب‌ترین انوابازی‌ها در دنیا به شمار می‌روند این فعالیت‌ها می‌تواند برای مردم در تمام سنین استفاده شود. بازی‌های رهبری به شما در کار و زندگی کمک می‌کند. این بازی‌ها: کوتاه هستن اما مفاهیمى را انتقال می‌دهد که شما گاهى حتى با نیم ساعت توضیح‌دادن نمی‌توانید آن را تبیین کنید. ضمن این که سطوح انتقال مفهوم فقط معطوف به دانش نیست، بلکه فهمیدن و به‌کاربستن است. این بازی‌ها موقعیتی است که حداقل دو بازیگر تصمیماتی می‌گیرند که تصمیم هر بازیگر بر بازی دیگری و کل گروه تأثیرگذاری است. در این دوره بازی‌های مدیریتی و کاربرد آن در سازمان‌ها تشریح می‌گردد.

ایران‌اینترویو ۸۰ نوع بازی رهبری و مدیریتی، متناسب با ارزیابی و توسعه شایستگی‌ها، ابداع نموده و اجرا کرده است.

درباره دوره بازی مدیریتی

مخاطبین دوره

مدیران، کارشناسان و علاقه‌مندان

سایر دوره های تکمیلی این مبحث

دوره‌های مربی گری تحت اعتبار ICF، اصول رهبری، اصول بازیکاری، جوهر رهبری -ACTP

پیش نیاز

آشنایی با مباحث پایه‌ای مدیریت و رهبری

خروجی

ارتقای مهارت‌های رهبری، حل مسئله توسعه ارتباطات، افزایش همکاری و اعتماد، حل مشکل در کارهای با محدودیت یافتن نوع رفتار خود و غلبه بر جنبه‌های منفی در جهت افزایش مثبت هدایت گروه‌های مختلف و همچنین یادگیری منجر به خود در هدایت گروه‌ها تمرین مهارت کارکردن به‌عنوان یک تیم برای ساختن یک گروه و رشد روبه‌جلو

موسسه سبا بهین گمار پویا با نام تجاری ایران اینترویو و از طریق کنسرسیوم با کی گروپ، یک موسسه مشاوره و آموزشی با سبد کالای جامع در مورد کانون ارزیابیوتوسعه، عارضه یابی با دستیابی به ابزارهای ناب ارزیابی و توسعه مدیریت است.

پشتیبانی آنلاین